Zasady przebiegu współpracy
Klient nawiązujący współpracę z kancelarią notarialną powinien pojawić się na spotkaniu z kompletem niezbędnych dokumentów dotyczących jego sytuacji, które różnią się w zależności od sporządzanego czy poświadczanego dokumentu. Potrzebne mogą być odpisy z akt księgi wieczystej, umowy, dane osobowe obu stron, dane na temat numerów kont bankowych, dowody opłacenia podatków, wypisy z planu zagospodarowania przestrzennego, mapy, opinie rzeczoznawcy na temat wartości ruchomości lub nieruchomości, zaświadczenia i pełnomocnictwa. Czynności notarialne związane są z ponoszeniem opłaty tzw. taksy notarialnej, której wysokość określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości.
Współpraca z Kancelarią Notarialną Elżbieta Pustuł-Zielińska możliwa jest w konkretnych godzinach w tygodniu, jednak po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, mailowym lub osobistym dopuszczalne jest spotkanie w niestandardowych godzinach, lub w dni wolne od pracy.